fbpx
Lifestyle

Bezpłatny jadłospis dla osób zdrowych 2000 kcal

Cześć!

Dziś kolejny nieco inny wpis niż zwykle. Ostatnio pytałam Was na instagramie czy interesują Was bezpłatne jadłospisy i otrzymałam naprawdę spory odzew. Stąd zakasałam rękawy i wzięłam się ostro do pracy. Od tego miesiąca mam zamiar regularnie publikować raz w miesiącu bezpłatny 4 dniowy jadłospis, który mam nadzieję ułatwi Wam zdrowe odżywianie. W dzisiejszym poście wersja nieco wiosenna. Liczę na to, że Wam się spodoba 🙂

Jadłospis ten jest tylko propozycją, ułożony na bezpieczną ilość kalorii – 2000. Pokazuje jak powinny wyglądać prawidłowo zbilansowane posiłki. Dieta skomponowana jest z łatwo dostępnych i niedrogich składników. Pamiętajcie, że jadłospis przeznaczony jest dla osób zdrowych!

Co w nim znajdziesz?

  • 4 smaczne posiłki z dokładnym przepisem
  • Łatwo dostępne produkty
  • Gotową listę zakupów

Aby było jeszcze łatwiej – możesz przygotowywać posiłki na dwa dni. Dodatkowo daję opcję zamiany posiłków: śniadanie z poniedziałku można zjeść w środę itd. Taka możliwość pozwala Ci urozmaicić zdrowe odżywianie 🙂

POBIERZ DIETĘ

Jak stosować jadłospis? 

  • Godziny w jadłospisie podane są przykładowo.
  • Śniadanie należy zjeść do godziny po przebudzeniu, kolejne posiłki powinny być spożywane co 3-5 h, natomiast kolację warto zjeść 2 h przed snem.
  • Produkty podane w rozpisce są to produkty przed obróbką termiczną, czyli przykładowo 100 g ryżu to 100 g suchego, nieugotowanego ryżu.
  • Przypraw nie musisz ważyć. Doprawiaj zawsze posiłki według własnego smaku.
  • Aby zaoszczędzić czas możesz przygotowywać posiłki raz na dwa dni.
  • Zieleninę możesz zamieniać dowolnie: rukola, sałata, roszponka, szpinak, jarmuż. Staraj się jeść jak najwięcej natki pietruszki, szpinaku czy jarmużu.
  • Owoce mrożone możesz zamieniać dowolnie: jagody, maliny, truskawki, borówki czy jeżyny. Oczywiście również w tej samej ilości.
  • Aby nie marnować produktów – możesz kupić je w większej ilości, po porcjować i zamrozić.
  • Zadbaj o prawidłowe nawodnienie – min 2l wody mineralnej dziennie.

 

Już na sam koniec.. Pamiętaj proszę, że najlepsze i najtrwalsze efekty uzyskuje się poprzez indywidualnie dobraną dietę. Bo dieta jak ubranie, powinna być ‘skrojona na miarę’ 🙂 Jeśli potrzebujesz pomocy w dobraniu odpowiedniego jadłospisu bądź chorujesz na coś i potrzebujesz indywidualnego podejścia – skontaktuj się ze mną.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *